Jaką rolę odgrywa anchor tekst w pozycjonowaniu strony?

W tekście umieszczonym na stronie internetowej można ukryć link, który poprowadzi odbiorcę do konkretnej strony. Taki odsyłający fragment tekstu jest zazwyczaj w jakiś sposób wyróżniony. Najczęściej stosowane jest podkreślenie albo inny kolor czcionki. Anchor tekst, bo o nim mowa, okazuje się bardzo istotny przy pozycjonowaniu...

Zobacz

E-mail marketing. Cz. 1 Zalety e-mail marketingu

Wśród wielu form marketingu bezpośredniego e-mail marketing zajmuje jedną z ważniejszych pozycji. Opiera się na wykorzystaniu narzędzia, którym dysponuje każdy przeciętny internauta, czyli poczty elektronicznej. To doskonały środek komunikacji na linii sprzedawca – odbiorca. Kampania e-mail marketingowa Właściwie...

Zobacz

Główne zalety działań SEM i SEO

Poprawa widoczności strony internetowej sprawia, że trafia na nią więcej potencjalnych odbiorców. Szeroko rozumiany marketing internetowy zmierza, więc do zoptymalizowania stron pod kątem wyszukiwarek internetowych. W tym celu realizowane są działania z zakresu SEM i SEO. SEM, a SEO SEM (ang. Search Engine Marketing) jest pojęciem...

Zobacz

O SEO słów kilka

Każdy, kto posiada swoją stronę internetową czy bloga słyszał zapewne o SEO. Jest to skrót od sformułowania serach engine optimization, oznaczającego wszelkie działania zmierzające do zajęcia przez dany serwis internetowy najwyższego miejsca w wynikach wyszukiwarek internetowych. Pozycjonowanie stron internetowych stanowi jeden z...

Zobacz