Marketing internetowy. Zaufaj profesjonalistom.

Samodzielne prowadzenie marketingu online to z pewnością spore oszczędności. Jednak w dłuższej perspektywie czasowej może prowadzić do upadku e-biznesu. Czasami warto zaufać profesjonalistom i powierzyć działania marketingowe w internecie zewnętrznej agencji, która doskonale zna zagadnienie. Doświadczenie przede wszystkim...

Zobacz

Bądź widoczny na Facebooku!

Promocja firmy z wykorzystaniem strategii social media wcale nie należy do najłatwiejszych zadań. Samo stworzenie fanpage’a i dodawanie postów może nie wystarczyć. Ważne, aby Twoje wpisy były widoczne dla szerokiej grupy odbiorców. Istnieje kilka sposobów bezpłatnego zwiększania zasięgu postów. Przedstawiamy niektóre z nich...

Zobacz

Konkurencja. Nie narzekaj! Wykorzystaj!

Większość z przedsiębiorców narzeka na konkurencję. Postrzega ją wyłącznie, jako tą, która zabiera potencjalnych klientów, a co za tym idzie zmniejsza zyski. Tymczasem okazuje się, że konkurencja może okazać się potrzebna i wcale nie jest samym złem. Konkurencja źródłem wiedzy Rozpoczynając działalność gospodarczą...

Zobacz

Budowanie wizerunku pracodawcy. Dlaczego to takie ważne?

Mówiąc o wizerunku przedsiębiorstwa bardzo często myślimy o jego odbiorze przez klientów. Tymczasem równie istotny employer branding, mający na celu pozytywne postrzeganie firmy przez pracowników zarówno tych obecnych, jak i potencjalnych. Istnieje wiele dróg do celu, jakim jest korzystne prezentowanie się przedsiębiorstwa, jako...

Zobacz

Trendy w biznesie i marketingu. Iść z prądem, czy pod prąd?

Wiele osób zakładających lub prowadzących już swoje biznesy zastanawia się, czy kierować się trendami. A może lepiej wyróżnić się wybierając zupełnie inny kierunek swoich działań? Czasami wstrzelenie się w dominujące trendy okazuje się prawdziwą żyłą złota, a odpowiedź na potrzeby rynku i konsumentów staje się drogą do...

Zobacz