BioShock City
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
24 maja 2010r: Aktualizacja regulaminu forum!

Informacja dla nowych użytkowników:
Na tym forum nie popieramy piractwa
Za złamanie regulaminu grozi ban.

Poprzedni temat «» Następny temat
save
Autor Wiadomość
kondzio0506 

Postawił 2 piw(a)
Wysłany: 2009-12-28, 21:02   save

witam. jestem nowy w bioshocku. dlatego moze moje pytanie wyda wam sie smieszne. gram sobie i czasem po prostu zapisuje i wylaczam gre. pozniej gre wczytuje i jestem w innym miejscu. uratowalem pierwsza siostrzyczke i zapisalem. pozniej jak wczytalem gre bylem w calkiem innym miejscu. dobre 30min gry wczesniej. moze mi ktos wyjasnic jak to dziala?
Postaw piwo autorowi tego posta

BOUNCER 

Piwa: 6/1
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-12-28, 21:14   

Daty nie masz dobrze ustawionej i po prostu nie zapamiętuje tego ustaw datę i nie odłączaj go od prądu (Xbox'y nie maja baterii i data sie kasuje)

Wizzy 

Piwa: 8/4
Ostrzeżeń:
 6/3/6
Wysłany: 2009-12-28, 22:27   

ja nie wiem bo xboxa nie mam, ale tak na chłopski rozum, co ma data konsoli do save'a w grze?
WTF?
btw. pomogło Ci to?
btw2. przeciez on Ciebie nie wrzuca w tym samym miejscu w którym zapisałeś gre ale wrzuca Cie na początek mapy a wszystkie postepy w grze są zapisane

DarkMaster 

Piwa: 2/7
Wysłany: 2009-12-29, 14:19   

Z tego co pamiętam (dawno nie grałem) to gra wczytuje się w VitaChamber więc wszystkie postępy powinny być zapisane.

BOUNCER 

Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-12-29, 16:20   

Cytat:
ja nie wiem bo xboxa nie mam, ale tak na chłopski rozum, co ma data konsoli do save'a w grze?
WTF?

Ja tak miałem.

Cytat:
Z tego co pamiętam (dawno nie grałem) to gra wczytuje się w VitaChamber więc wszystkie postępy powinny być zapisane.

Może u ciebie tak jest mi wczytuje w tym miejscu gdzie zapisałem.

kondzio0506 

Postawił 2 piw(a)
Wysłany: 2009-12-30, 18:48