Kupiłem Bioshock KOLEKCJA KLASYKI.No i sobie instaluje idzie wszystko Okej i tu wyskakuje
napis że mam się z internetem,dobra łącze się i idzie dalej okej aż do połowy wyskakuje
ten sam napis że mam się połączyć z internetem (a ja jestem połączony!!)Prosze o pomoc.
PS:Aha jak by co to mam internet bluconnect.
[ Dodano: 2010-05-17, 16:42 ]
Sorry źle napisalem "i tu wyskakuje napis że mam się połączyć z internetem" sryyy
_________________ Nie znam się za dobrze na kompach ;]
no właśnie pomijam tą aktualizacje i pisze że się nie powiodło.A nie wiesz pszypadkiem
czy nie da rady tego zrobić innym sposobem?
[ Dodano: 2010-05-17, 18:53 ]
A jeszcze czytałem w innych postach że można pobrać patcha i nie trzeba aktualizacji a
ja właśnie ściągam patcha i później nie mam pojęcia co trzeba robić może wiesz co zrobić?
_________________ Nie znam się za dobrze na kompach ;]
Z moich obserwacji wynika, że ową aktywację/aktualizację da się ominąć, ale wtedy gra Wam nie ruszy, a wynika to z tego, że ta niby aktualizacja ściąga plik "exe" do odpalenia gry i kilka innych plików bez których gra nie ruszy.
Żeby wyłączyć aktualizację należy przy końcu instalacji gry odpalić menadżera zadań i tuż po pojawieniu się okienka z aktualizacją, zamknąć w menadżerze proces instalacji, podkreślam instalacji, nie aktywacji. Teraz jak już nam zniknęło okienko z instalacją, wystarczy anulować aktualizację i tyle, dzięki temu nie występuje tutaj anulowanie całej instalacji gry, ale żeby nie było, to jest opis jak zrobić by wyłączyć aktualizację bez której gra nie ruszy, a żeby móc odpalić grę na czymś takim trzeba ją albo scrackować albo załatwić od kogoś oryginalne pliki, które ściąga ten patcher. Jedno jest pewne, że potrzebny jest plik startowy "exe" - Bioshock.exe i kilka innych, których nazwy nie znam, bo nie przyglądałem się dokładnie co mi się tam ściąga do folderu "Release".