Wiek: 23 Dołączył: 24 Sie 2007 Posty: 273 Piwa: 17/8 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-06-14, 09:41
Imię: Piotr
Miejsce zamieszkania: Warszawa
Jestem studentem pierwszego roku (od października drugiego To już jest pewne ) Politechniki Warszawskiej, wydział Elektryczny, kierunek Elektrotechnika (jako specjalizację zamierzam obrać Inżynierię Komputerową).
Interesuje się piłką nożną i szeroko pojętą informatyką (programowanie, sieci, grafika, obsługa aplikacji, sprzęt, itp. itd.).
Uwielbiam spędzać wolny czas ze znajomymi (wypad za miasto, kino, pub, klub, impreza w domu, itp.).
Nie lubię oglądać telewizji - oglądam wyłącznie mecze i wiadomości.
Jestem nie nałogowym graczem W domu oprócz peceta posiadam: GBA, NDS, i GameCube'a (fan Nintendo ).
Gry które na zawsze pozostaną w mojej pamięci to: Prince of Persia (część pierwsza i cała trylogia "Piasków czasu"), Beyond Good & Evil, FarCry, BioShock, Legend of Zelda (cała seria), Chrono Cross, Pro Evolution Soccer (seria, no może za wyjątkiem beznadziejnej moim zdaniem wersji 2008), Resident Evil (seria), Fahrenheit, Call of Duty (seria), Hitman (seria), Twierdza 1(ang. Stronghold), GTA Vice City (czekam na 4 na PC ) i wiele gier jeszcze za czasów Pegazusa
Widzę, że jeszcze nikt się nie odważył podzielić swoim foto, więc może ja będę pierwszy:
(teraz osoby z ostrzeżeniami będą wiedzieć kogo unikać na ulicy )
Wiek: 22 Dołączył: 24 Sie 2007 Posty: 53 Otrzymał 4 piw(a) Skąd: Siemiatycze
Wysłany: 2008-06-14, 14:53
Imię: Konrad
Zamieszkały: Siemiatycze (Podlasie)